Німецький телеканал вибачився за «російський» Крим та назвав це «технічною помилкою»

Редакція новинної програми Tagesschau німецького телеканалу ARD вибачилася за те, що 22 січня в сюжеті показали карту, на якій Крим було позначено як територію РФ. З проханням виправити помилку до редакції програми звернулися посольство України у ФРН і журналіст видання Bild Юліан Рьопке, про це повідомляє Укрінформ.

У посольстві зазначають, що територію України було відображено неправильно. «Цим ми хочемо підкреслити, що Російська Федерація анексувала півострів Крим у 2014 році на порушення міжнародного права. Цей акт агресії проти суверенної держави, перший в Європі після Другої світової війни, не визнається світовим співтовариством, включаючи Німеччину, і це закріплено в декількох резолюціях ООН. Україна вже сім років бореться за відновлення своєї територіальної цілісності та суверенітету», – йдеться у листі посольства України.

В редакції запевнили, що непорозуміння сталося з технічних причин. У відповіді, яку розмістив у Твіттері Рьопке, вказується, що збій стався через новий плагін карти (GEOlayers): за допомогою цієї програми штрихування має бути включено вручну – на відміну від того, як це робилося раніше. Штрихування було зроблено автоматично за допомогою попередньої графічної програми, а під час підготовки сюжету помилку не помітили.

У редакції вибачились і подякували за зауваження, а також повідомили, що внесли поправку в сюжет, розміщений в інтернеті. На телеканалі підкреслюють, що неодмінно класифікують Крим як «територію, анексовану з порушенням міжнародного права».

Посол України Андрій Мельник написав: «На звернення журналіста Bild Юліана Рьопке та оперативний лист посольства до Першого німецького ТБ-каналу ARD редакція новин Tagesschau визнала свою технічну помилку позначення Криму як частини Росії, виправила її, а також попросила вибачення».